Hem till Sthlm

Dagarna bara rinner iväg och snart är det Påsk.
ska hem till kära  Stockholm och hälsa på släkten (: länge sen ja träffade dom
och min kära far och min lilla farmor också. ska bli roligt.
skönt att få lite lediga dagar.

mkt mkt mk tmkt som händer i livet nu. ush känns som en berg och dal bana verkligen
ena stunden går allt på rosor och i andra kan det va nere på havets botten. och så håller de på så.
men men är väl så livet fungerar antar jag. ett stort ända stort spel.
och aah som jag vet har jag aldrig haft tur i spel.
får väl hoppas att det kanske är min tur snart (:

fått Vardagsrummet om tapitserat eller hur de stavas!! :O
bra blev det!!

inget Desp idag heller! blev skitförbannad när ja fick veta de! ända programmet jag följer.
får kika på någon film eller så ist, (: kan bli mys de också !

hem till sthlm imorgon nu då! stannar tills sön. ring om ni vill ses ^^,

ha en mysig Påsk (: Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0