Tisdag

Fruktansvärt trött denna vecka, förstår inte varför. ständig huvudverk.

Mkt på jobbet idag, lika så imorgon. jobbar fram till kl 16.00 sedan ska
jag och marcus på Handledarkurs inom Körkort. så jag kan börja övningsköra
och sedan därpå ha ett körkort! >.< lite sugen faktiskt om ja ska vara ärlig!
ska bli kul !

Valborg på Tor också, blir väl inte så mkt. var mer när man var 15 som Valborg
var "stort"
men lite grillning å kika på brasa är ändå aldrig fel (:

Marcus är uppe i Bollnäs idag igen, dom, höll hus där går också. otto och Marcus håller på att mixar ihop deras
låtar dom spelat in i studio (silver devil)
Fick höra en liten tjuvis igår när han kom hem, lät bra (: men blir nog ännu bättre när allt ligger på platts.

Precis BEtalat mina räkningar också. så nu är man i stort sett lika pank som man var
tidigare =/ fyfan, måste nog vara de värsta som finns, skatta, moms räkningar mm.
När man har eget företag så märker man verkligen av hur mkt staten skäl utav en.
Hemskt hur livet fungerar.

Desp idag kl 21.00 villket jag absolut inte tänker missa. måste erkänna att det är mitt
favoritpogram ^^ fast tror nog inte iof att jag är ensam om det!

storstäda i helgen ska jag också göra. kanske investera mig utemöbler också!
men städa är verkligen ett måste! otroligt lortigt här hemma nu! :O

Trött Trött och åter igen trött, ska slå av denna och byta till kanal 5 nu!
ha en trevlig Valborg gott folk! Kram Kram // Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0