Tråkig info


Hur svarar du i mobiltelefonen? Aa det är Alexandra
Ringer det mycket till dig? Lagom
Ringer du mycket? För mycket.
Vem ringde du senast? Pappa
Hur mycket pengar har du? hur mkt pengar har du?
Senast kramat och när? Marcus, inatt
Antal timmar sömn inatt? 8
Sov du ensam? Nej
Vem sov du hos senast? Hemma i Stokhlm hos mamm
Vem sov hos dig senast? Mia och Calle
Vem vet mest om dig? Jag själv
Vem vet du mest om? hon vet
Vad ser du fram emot? Sommaren
Vad vill du ha just nu? Hem min Sambo
Vem hånar du? ingen
Vad vill du helst slippa? Betala räkningar.
Vem stör du dig på? onödigt
Vem vill du sova bredvid inatt? Med min baby så klart!
Vilken buss åker du oftast? 12
Vilken årstid är det nu? Valborg snart
Anser du dig själv snygg? ...
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Ja
Är du en bra partner? Antar det.
Har någon varit otrogen mot dig? För många ggr
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nej
Har du varit otrogen? Aldrig!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Har min man.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Bor ihop med honom (:
Vad åt du senast? Vattenmelon
Är du polare med grannarna? Nix
Har du varit på ett party? Aldrig
Har du varit utomlands? Ja .
Var är dina syskon just nu? Hemma i Stockholm
Vilken tid gick du upp imorse? 10
Vad gjorde du kl 2 inatt? ...
Vad är det första du gör på morgonen? Olika varje morgon
Vad ska du göra efter det här? Duscha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0