Solig dag

Det är Måndag och Solen lyser på en klarblå himmel.
kan det bli bättre? (: tror faktiskt inte det.

Kryssning med jobbet var jag på i tors-Fredag.
Lärde oss om  allt som sker på jobbet (trådlyft, botox, läppförstoring, tandblekning, färgkurs mm.)
riktigt intressant var det faktiskt, så nu kan man lite mer om allt.
kryssningen utöver det var väl sådär, hade säkert varit roligare om man åkt med kära och nära!

sjuk efter kryssningen blev man också! Dumma aircondition som sjukade ner mig med alla dessa bakterier från båten! Ush!
men redan på förbättringsvägen så det var okej ändå (:

Solade gjorde Babe och jag igår, hehe :P
på något ställe vi aldrig varit på, värsta spacade solariumen kan ja lova, Tusen olika inställningar.
solade 16 min och kan lova att jag blev röd som en räka! :O lika så Plutten :D xP fast han var ju smart som solade 13 min.
idag (dagen efter) mår Marcus bättre men jag är nog ömmare än någonsin, snacka om att man fick
lära sig en läxa där! :O
3 min kan göra mkt!

Jobb kl 15.00 inte så lång dag ida. skönt de eftersom de är så fiiint väder ute.
vill åka och kika på möbler till ballkongen efter, får väl se hur det blir(: om ja lyckas övertala sambon här hemma >.< !

för Övrigt så bor jag nu mera med Marcus sedan två månader tillbaka. måste erkänna att jag storm trivs! (: <3
snart 10 månader med Älskling!

Mikaela Dahlgren mitt Hjärta kommer upp och hälsar på mig den 9 Maj (: längtar som tusan!
kommer bli underbart. <3

juste ja! på onsdag börjar jag med att sätta igång mitt körkort! >.< är verkligen på tiden! :D
näe nu ska ja avrunda och lixa till håret lite granna innan ja beger mig till jobbet!

Puss o Kram!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0