Riktgit Bra Helg!

Världens bästa helg har jag haft. Det var fruktansvärt länge sedan jag
kände mig så otroligt glad och lycklig.
Matilda kom och hälsade på mig här i gävle för första gången, och det var
verkligen på tiden. Jag var redan i sthlm så vi åkte tillsammans upp till
Gävle på fredagen efter M slutat sitt jobb.
innan packningen och avgång till gävle hann även M se en rundtur i min
Familjs nya hus. riktigt imponerad blev hon allt, helt plöttsligt stod ett hus
där lix?! :O
Väl iväg så pratade vi så pass mycket så vi missade avfarten till systemet.
så det fick bli en snabb tur in till uppsala för att inhandla alkoholen för kvällen.
Väl framme i Gävle välkomnades jag och matilda med en fin middag som min
man hade fixat. riktigt imponerad blev jag faktiskt. tacos med fin dukning och
ljus i hela lägenheten. kunde inte bli bättre. Tack *Puss* ^^
Maten slank ner i magen och smink och hår började fixas. drinkar blandades,
och tillslut kom vi iväg till Otto för lite förfest med vännerna, riktigt trevligt.
glatt bemötande helt enkelt (: efter skratt och pratande begav vi oss till ett
nytt ställe här i gävle vid namn Cava.
Mycket dansande måste jag säga. även Marcus dansade gärnet :D:D
kvällen blev helt enkelt lyckad. vi kom nog inte i säng fören 5-6 på morgonen.
ny dag och nya tag. Lördagen hade helt enkelt landat.
tror nog alla var ganska så slitna, men med lite mat i magen och en ny grogg
så ändras humöret. Marcus åkte på 30 års fest uppe i söderhamn. 70-tals tema
var det, Marcus måste ha haft skööönaste outfiten på festen. han var så jävla klockren!!
För mig och M blev det HeartBreak, riktigt mycket folk och många händelser måste
jag meddela. efter minst lika mycket dans denna dag begav vi oss hem med ett
stopp på Frasses för lite nattkäk och ett stort leende på läpparna.
Söndagen blev riktigt riktigt lugn, har även känt mig sliten idag. men imorogn
blir det nya tag igen.
Tack så J*vvvvla Mycket för ett toppen helg. Du har varit saknad Matilda! (:
Nä nu klagar Mannen här så måste avsluta och vänta in Ullared ;)
Ha en mysig kväll / Alexandra

         Bjuder även på några fullis bilder och en riktigt skön outfit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0