snöstorm

Tisdag idag och det är rättare sagt snöstorm här uppe i söderhamn!
precis ätit mig lite frukost, tittar jag ut genom köksfönstret ser jag 2 st kvinnor som försöker få ut sin insnöade bil, ja dom måste ha hållt på nu i 45 min? :O stackarna! och en kvinna som försöker skotta ut sin bil. inget man vill vara med om direkt. tur att det finns garage här där jag befinner mig just nu! :O måste vara 30cm snö minst! :O
hem till gävle idag igen efter3 dagar här hos familjen melin/ström förmodligen samma snökaos nere i gävle.
tåget ska man ta också eftersom mannen min kommer stanna kvar här uppe i söderhamn hela veckan pga att han ska jobba. så jag får helt enkelt ställa in mig på stora förseningar tyvärr =/ men men tur att man inte åker tåg varje dag (: bokade biljetter till hemresa för sthlm igår, 21 åker jag ner och hem igen den 25 får ju inte missa värstingpartajet här på juldagen! >.< blir buss ner så hoppas att snön lagt sig lite då :O så man inte ligger i diket tillslut dvs. tåg hem blir det iaf, skönt de, hemma redan vid kl 15.00 så man slipper känna stresset för kvällen,
nu ska jag gå och göra mig i ordning så man kommer iväg till tåget någon gång =)
ha en riktigt mysig snödag ^^ / Alexandra

Kommentarer
Postat av: Joline

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 04:06:57
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0