storstädning

Tisdag idag, eller ah snart onsdag faktiskt. klockan slår snart över 00.00
Det har varit en lång dag idag. Började med att jag vaknade 10.30 men
klev inte upp ur sängen fören klockan slog 11.30. åt frukost och läste Aftonbladet
på internet, sedan var det bara att dra fingrarna ur arslet och börja städa här
hemma, har nämnigen varit 2 st snickare här i en vecka och tapitserat om alla
rummen förutom vardagsrummet, eftersom det redan var gjort. så efter spackel
och slipning i alla rummen kan ni ju tänka er hur lägenheten såg ut :S ush!
desutom var vi tvugna att ta ner allt då menar jag verkligen allt från väggar hyllor
fönster lampor osv. så vardagsrummet kunde man knappt gå i :O.
Så Jag städade konstant från 12.00 till klockan slog 19.00 ute i köket.
då insåg jag att jag var tvungen att sluta. och då hade jag inte hunnit med
badrum eller diskat. så 7 timmar på att städa rummerna. ja spacklet
och jag är absolut inte bästa vänner, men kan lova er att det är fruktansvärt skönt
nu efter och gå runt i en klinisk ren lägenhet med nya fräsha tapeter på väggarna.
Extra nöjd med sovrummet faktiskt (:

imorgon blir det till att gå ner på stan vid 11 tiden och köpa gardiner och småsaker
till salongen, sedan har jag ett möte med Schwarzkopf kl 14.00 och där efter klippa
en stamm kund till mig. sedan på kvällen kommer Linn hem till mig med lite Glögg.
ska pratas drickas och fixa hår inför jul.

nu tänkte jag avrunda om krypa ner i sängen och ladda batterierna inför morgondagen.
så Godnatt ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ett jätte fint halsband du hade! Får man fråga hur lång kedjan är?? Tycker det var perfekt längd på den..

2010-01-12 @ 18:08:54
Postat av: Anonym

det var ett jätte fint halsband du hade! Får man fråga hur lång kedjan är?? Tycker det var perfekt längd på den..

2010-01-12 @ 18:09:26
Postat av: Isa

Gaah du är ju onödigt snygg!

Kom till Stockholm och klipp mitt hår!

2010-01-17 @ 11:44:32
Postat av: M

Eko eekkoo eekkooooooo

2010-01-18 @ 18:12:17
URL: http://crossa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

tack fr kommentaren på mitt halsband (: vet faktiskt inte hur långt det är men nog ganska så normal längd.

Isa, hehe tackar så mkt (: självklart skulle jag kunna göra det ! >.<

2010-01-21 @ 22:56:50
URL: http://znuttis.blogg.se/
Postat av: Edith

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 13:23:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0