onsdag

Precis kommit hem från jobbet nästan!
sitter och väntar in Migge, snyggingen själv har ju kommit på besök här i gävle!
eller snarare åtevänt hem ;) xP ja drömma kan man ju göra! :O
kul att se han iaf (: även fast de blir kort. <3

Helgen vart det  utgång, iaf på fredagen.
hamnade på Heartbreak med Axel, och miigge dök upp senare, helt okej kväll (:
förutom att Marcus knäppisen somnade i en trappuppgång med mina nycklar när
han väntade på taxin,!! :O så ja kom inte in! löste sig ändå tack å lov! haha <3

sedan har jag bara tagit de lugnt, varit på ikea å köpt massa skit till ägenheten.
 och bara myyyst.

På lördag är det alla <3-dag. då jag kanske kommer att befinna mig i Stockholm?
får väl se hur det blir emd den saken, annars blir nog helgen till i söderhamn/gävle.
spelar nog ingen roll vart jag är känner ja :)

nej nu ska ja stänga fönstret hära håller på att frysa ihjäl fingrarna slutar  fungera snart
märker ja :O

ha en fin kväll.   På återseende >.<
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0