Onsdag

Stannade hemma från jobbet idag.
vaknade med huvudverk och ångest.
ush!
ingen bra kombination kan ja lova.

inte gjort ett skit idag verkligen. knappt orkat
lyfta mig för att gå och handla mat till mig själv,
men tillslut kom ja ner till affären ändå. Tur de, annars
hade jag väl hungrat ihjäl.

så otroligt mkt tankar och olika kännslor inom mig nu.
vet inte alls vad som är rätt eller fel, bra eller dåligt.
antar väl att sådant visar sig med tiden.

Nästa helg har jag planerat in att jag ska göra en
hemresa till Stockholm. Fast denna gång blir det inte hem hem,
tyvärr mammsen men nästa gång <3
utan denna gång tänkte jag befinna mig hos Matilda, som jag
saknar enormt mkt! love you til death <3
Hon fyller 21 den 23 Feb så tänkte matcha släkten hennes (:
Ser fram emot.

jobb imorgon iaf, fick ett sms att ja har kunder inbokade, bra de iaf.
fruktansvärt segt denna månad så man jublar när man får sådanna
sms kan ja lova!

Denna helg blir iaf lugn, pank som tusan är man! :O men vem är inte
de sista helgen innan löning!
men kommer bli skönt.
sara och jag pratade lite om mys kväll, så får se hur det blir med de.
men det vore trevligt.

Saknar migge fruktansvärt mkt, han är en prick som verkligen får en
att lee (:
bara gått 1 dag å känns redan som att han varit borta en vecka!
helt oooootroolig >.< ! !

nä nu tänkte ja väl snoka runt på Youtube, bästa sidan!!

kram på er! Alexandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så välkommen så! :D

2009-02-19 @ 13:58:01
URL: http://crossa.blogg.se/
Postat av: Jas

Det var på tiden att jag hittade din blogg sweetie! Från och med nu ska jag vara en trogen läsare, och vi måste fan ta och ses snart tycker jag!



xoxo

Jas

2009-02-19 @ 21:30:06
URL: http://jasprimus.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0