Time is running out

Fredagen har passerat och halva Lördagen är snart över..

Gårdagen blev väl inte riktigt som väntat. kaos som vanligt.
pallar inte med sådant skit mer känner ja. drog mig lätt ur,
villket kändes otroligt bra faktisk. brukar inte vara den, men känner
väl att de nått en gräns nu. så nu återstår det att se hur detta blir.

ikväll ska ja hem till sara och Löva iaf och kika på melodifestivalen.
jag vet de suger men vafasiken gör man om man inte är så sten rik
för tillfället >.< !!
mys blir det iaf (: ser fram emot.
och få får ja faktiskt träffa katten min (: som jag saknar ass heeell!!

veckan hoppas ja på att den flyter på ganska så bra. så den går fort!
känner att ny miljö vore inte helt fel. träffa gamla vänner..
längtar mkt faktiskt.

Finns en saknad riktigt mkt faktiskt, och hur man ska hantera det vet jag inte
riktigt. strul från båda hållen tycker jag.
de får man väl också se med tiden antar jag.

näe nu ska ja sluta skriva. ha en mysig lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0