Tisdag

Kom hem för någon timma sedan.
Satt och gjorde naglar på jobbet, men orkade bara med ena handen.
får ta den andra imorgon (:

Migge har åkt tillbaka till Norge nu, blää
de gillar alexandra inte! kom hem igen säger hon!
men inte så långt kvar tack å lov (:

imorgon ska ja äntligen få bleka mina tänder.
inte för att dom är gula utan mer bara för skojs skull.
se om de blir någon skillnad >.<

Helgen var jag i hemstaden Stockholm. riktigt trevligt faktiskt!
åkte till brodern min i Kungsängen för att klippa och slinga hans hår.
lite väl blont kanske de blev ;P
sedan käkade jag ute på resturang.
Väl hem till mammsen min, villket var väldigt efterlängtat. inte träffat henne
sedan jul då jag var hemma.
hennes skiiiit snygga bil fick ja se också! OMG vill verkligen ha en volvo C30!!

lördagen var hela familjen (nästan hela) ute och käkade på resturang igen (:
riktigt mysigt. inte ofta man gör det, iaf inte mde familjen.
kvällen var de spelning för grabbarna.
Plisken spelade live, vilket var riktigt kul att se eftersom jag personligen
tycker dom är riktigt bra!
och så klar Silver Devil som alltid är bra!!
riktigt trevligt var det iaf.
jag och marcus bestämde oss för att bege oss på natten hem till gävle igen
villket jag verkligen inte ångrde! dom få timmarna som var kvar va de fan värt att missa :P
finns inget bättre än att vakna upp i sin egna säng.

liten uppdatering iaf. på återseende! // kram

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0