Crazy

heeelt galen dag igår!

började med att jag vaknade kl 08.25 eftersom ja ställde klockan
så ja kunde slänga iväg ett grattis sms till Matilda som då precis kl
08.30 fyllde 21 år (: inte en minut sen fick ja bli!!

därefter kom ja inte uppp ur sängen fören kl var 10.10 då jag slet mig ur.
Göra sig iordning fort som fan, lite för stressad kanske man var eftersom jag
lyckades dra på mig mina favorit jeans lite för fort så dom sprack i röven! FUCK!!
tog det med en nypa salt och slängde på mig ett par andra för att sedan springa
till bussen för att möta upp Richard utanför Nian kl 11.30
villken morgon säger ja bara!  

Lunch på en sushi resturang blev det, smaka faktiskt riktigt bra (: även fast ja
tog vegitariks xP !!
Fik på Flanör cafeet efter sushin för att dricka sig lite caffe latte med caramell smak ^^,
riiiiiktigt  gott!!
klockan blev snabbare 13.00 än va man trode så lunchen tog slut alldeles för fort.
Man har ju itne träffat karn på 7 år ;) haha!! 
men detta gör vi säkert om ! :)

13.00 första klippningen på jobbet. gick självklart bra och fortare än blixten så va dagen
på salongen över. 20 min kvar tills min buss skulle gå som går äända fram till dörren.
passade då på att springa in på Carlings för att kika om Tröjan jag spanmat in någon dag innan
fanns kvar.
självklart!! provade den yttligare en gång och klirr sa de i  kassa deras.
hade inget val med andra ord!
riktigt bra köp!!

väl på bussen, som var SMOCK full!! lyckades jag dra mig ut ur bussen vid Brynäs Centrum.
en liten magkännsa sa mig att kolla efter plomboken. 
väl innanför burren sliter ja av mig väskan och kollar. ingen plombok!!! WTF!!!
hjärtat slog i hunda 80 och pulsen lika så!
8000 Kr i plomboken! i pannik ringer ja marcus och förklarar för att sedan få nr till x-trafik, som
då va stängt. slår 118 118 och blev kopplad runt till alla möjliga olika ställen. tillslut hammnade
jag på gävles buss centrum. så jag säger till kvinnan att kontakta buss 12 så fort hon bara kunde.
och med en stooor förvånad säger hon att chafören har min plombok!! TAAACK!!!

30 min senare var plomboken och jag återförrenade och endast 1500 kr fattades.
så kan väl säga att det var mer tur i otur som detta hände.
Aldrig så mkt pengar i plomboken kan ja lova!

nog om de dramat *andas ut*
tänkte skriva in sj hemsida nu så jag kan boka min tågbiljett ner till Stockholm
såå ha en fortsatt mysig kväll !
Bye!

    
Min nyköpta tröja (;

Kommentarer
Postat av: maria

Riktigt snygg tröja! :D

Finns den på alla Carings tro?

vad kostade den? :)

// Maria

2009-03-19 @ 14:41:29
URL: http://santamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0