Ny dag, nya tag

Precis flyttat ner till staden Gävle, ett stort prosekt måste jag säga!
Men äntligen är det över iaf.

Mycket som hänt i livet nu sedan sist jag engagerade mig i detta.
Nystartad som egen firma här i gävle, Frisör. ny lägenhet och ny miljö dvs.
mkt nytt på en och samma gång, men alltid kul men nya upplevelser.

Helgen bestod då bara utav att flytta alla mina saker, träningsverk nu kan jag lova!
stressigt vart det men hann med allt jag skulle ändå.
Marcus och gänget hade spelning på Waste land i fredags så det var ett måste att se.
riktigt duktiga!! <3
kvällen blev lyckad trotts allt stress och jobb. utmattad var man ganska så lagom på
lördagen så det blev inte mkt till världen där.
Jag och marcus tog bilen upp till söderhamn för att koppla av gårdagens börda,
som sedan skulle inleda med storstädning på söndagen. hela söndagen gick åt och idag
vart den besiktad och klar, så nu är det ur världen.

i veckan blir det till att jobba på nya jobbet, som är på Salnong Posh. känner ni för att bli lite
fräshare i håret så är det bara att titta in på Norra Slottsgatan 3.

Till helgen kommer Migge till sverige/gävle igen. villket ska bli riktigt roligt! (:
 och vad som seker och händer då får man helt enkelt vänta in.

liten uppdatering iaf (: på åerseende.
Kram/Alexandra


Kommentarer
Postat av: BamBam

Kul att salongen heter Posh. Mitt ex, Sarah (du vet som är frisör). Hon jobbade på en salong i Sthlm som hette Posh men den lades ner om jag minns helt rätt. Önskar dig all lycka till, hoppas du får mycket kunder. Fast du behöver nog inte oroa dig.. Bästa frisören ever!

2009-02-04 @ 21:23:38
URL: http://bambam.blogg.se/
Postat av: alexandra

de finns en salong som heter de i sthlm men dom har inte lagt ner finns på östermalm å de är samma ägare som min (: så nu får ja va i sthlm å klippa också om ja vill >.<

haha tack söt du är !! :D:D

2009-02-05 @ 20:50:32
Postat av: sandra

kul att allt går frammåt girl, får ta och ses snart tycker jag,saknar dig ibland! //Saaandy

2009-02-17 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0