Sommarvärme

hallå där!

Nu har midsommar runnit förbi och Sommaren har äntligen kommit.!
Midssomar var hur bra som helst, jag och älskling åkte till hans mammas stuga ute i
skärgårnden i söderhamn. huuuur mysigt som hellst! kunde inte få en bättre midsommar.
Stuga med egen brygga, liten liten mini strand och egen båt. vädret var bra och mkt mys. <3

kanon dagar har det verkligen varit nu, och en perfekt helg dvs.
sol bad alkohol och båt. kan nog inte bli så mkt bättre ;)

Jag och Marcus åkte på Eckerökryssningen med Jenni och Pudas i Lördags.
07.00 gick vi hemmifrån för att ta bussen ner till Grisslehamn.'
väl framme klev vi på båten och satt på däck hela dagen men ett glas drick i handen.
dum som man var så tänkte man absolut inte på solskyddsfaktor,
utan låg/satt där i bikini utan ett enda skydd. väl hemma igen var man liiite känslig och en aning röd! >.<
men lätt värt det. trevlig rolig resa som absolut ska göras om.

hemma vid 6 tiden igen, och efter en kalldusch och ett glas vin begav vi oss hem till Jenni och Pudas
för att fortsätta kvällen. riktigt mysigt!
wiik och Fanny och Loven och maddo kom även på besök senare under kvällen. trevligt trevligt! (:

Söndagen åkte jag pudas jenni ut till Rullsand här ute i gävle. fruktansvärt fint!!
lång lång lång sandstrand och havet framför fötterna. mitt första dopp i havet i år (: ! konstigt nog var det ca 20 grader
i vattnet, varmt för att vara havet här i sverige enligt mig! :O

nu ska jag mysa med Marcus framför Tvn  (:

Bjuder på lite bilder ifrån dessa händelser

                    

Kommentarer
Postat av: janeliia

Cool blogg (;

2009-07-16 @ 12:59:24
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fattig snarare! >.<

2009-07-16 @ 18:54:08
URL: http://znuttis.blogg.se/
Postat av: Andrea

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 @ 18:46:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0