November

Nu är det Tisdag den 10 November, Shit va tiden går fort :S
Snart är det Lucia och sedan Jul och nyår.
Magen vrider sig när jag tänker på det.
Kylan har börjat komma nu också, minusgrader i natt var det.
Tur att man både har vinterdäck på bilen och en varm varm vinterjacka.

Känns som att jag börjat mitt liv på en ny kula. både invändigt och utvändigt.
Man märker verkligen hur man förändras med tiden, smaken, åsikter allt
blir helt anorlunda. Bestämde mig för att ta ut min piercing i läppen.
Känns på något vis att man blir mer vuxet förklarad i andras ögon då.
inte för att jag bryr mig om hur andra ser på mig, men när det kommer
till mitt jobb är det viktigt att smälta in i alla åldrar.
Haft den många år nu och känns som att de livet har passerat för gott nu.

Pratade med min kära vän Nara idag. verkligen känt henne i många år.
Hon bor nu mera i Göteborg och längtar tills jag ska hälsa på henne.
Få se hur hon har det nu, vänner, pojkvän, hem. Ger mig en varm känsla
i magen utav att se att hon verklar lycklig, det förtjänar du gumman (:

känner mig ganska så tom i huvet idag faktiskt, har inte direkt några kännslor
för tillfäligt att dela med mig. så får avrunda här helt enkelt.

Lägger upp lite bilder under helgens händelser.
   
   
   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0