Hemma igen

Hej!
Tillbaka i Gävle igen efter en vecka nere i Stockholm.
Otroligt skönt att åka hem till familjen och nya huset och inte behöva
göra någonting (: sådant behöver man ibland.
Lördagen träffade jag min Diamant Mikaela, gick lite på stan
och sedan åkte vi hem till henne, där vi provade en massvis
med kläder, hehe riktigt kul faktiskt (:
därefter blev det drink och vin och sedan in på en klubb på Stureplan,
namnet på klubben kommer jag faktiskt inte ihåg, det jag kom ihåg var
att det var PROPAT med folk, helgen innan löning. Jag och mikaela blev riktigt
chockade faktiskt, Efter Mycket Dansande och en bortappad mobil begav
man sig hem till sängen för en skönhetsömn.
Hästen och syskonen och yttligare en träff med Mikaela hann jag med (:

Imorgon är det Fredag och det betyder att min Älskling och hans band spelar
på Sjömanskyrkan. Mycket folk kommer det bli och många vänner, nämnigen
flera band som kommer att spela som är gemensamma vänner. Kommer
bli riktigt kul att träffa alla på en och samma gång (: så kvällen ser vi nog alla fram emot.
Lördagen blir nog bara mys med min Man, kanske orkar man bege sig till en
arbetsintervjuv mot kvällen, beror helt på tillståndet.
annars får det bli dagen där på (:
Söndagen är det ju 1 Advent, helt OTROLIGT! va tiden går.
så då får det bli mys hemma då också :D
Kanske lite glögg och mandlar? och ett varmt mysigt bad med bubblor champange och pojkvän?
i mina öron så låter de heelt rätt. Kanske blir det lussebulls bakning också vem vet (: !!
Nu tänkte jag avrunda detta och titta på det pinsamma Pogramet "mammas pojkar" xP

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0