Kattmat

Frost i morse, men nu är det lite varmare ute.
Ska ner på staden strax oxh köpa Kattmat till Veritas
och Ipren till mig själv. Sedan ska jag hem till en kär kund
och slinga och klippa mannen hennes. 
Efter det får det bli kväll med Tvn, Kanske blir det en
power walk? hade suttit fint de.

När en Människa Ber om ursäkt för att man betett sig riktigt dumt
och visar att man verkligen skämms över det.
Då tycker jag att det är fruktansvärt konstigt att personen upprepar samma
sak på samma vis igen. Ja ni, jag har svårt att förstå sig på sådant
faktiskt. och speciellt när Personen suttit i timmar och förklarat.
Kanske kan man inte lita på denna människa mer?
Beter man sig illa, ser man väl till att inte begå samma misstag?
Jag brukar säga att alla Människor har en andra chans, och det har dom
också. Men när den andra chansen också har passerat, Vad gör man då?
Mycket tråkigt eftersom jag vet att jag inte är ensam om att tycka såhär.
Det är Synd att vissa Personer ska lyckas bli så manipulerade så lätt,
att man förstör sitt egna liv mer än att förbättra det.
Nog om det, Det är som sagt Personens val.
Men personen måste inse att man har bara en andra chans.

Nu blir det något att stoppa i magen och sedan som sagt ner på stan (:
Ha en fin dag / Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0