Lördagsmys

Bra dag/kväll igår. Riktigt bra band som spela, och SilverDevil var fanimig bäst,
riktigt rikigt bra var dom igår och nya låtarna var väldigt bra!
Ny skivan fick jag också ! >.< Spelningen gjorde ni bra killar =)
Såg även ett band vid namn Watercase, riktigt bra dom också, påminner mig lite
om Muse i musikstilen, fast i mina öron är dessa bättre än Muse.
fick även 2 skivor utav sångaren i bandet (: dom kommer absolut att spelas i mina högtalare.
Var som sagt riktigt roligt att träffa alla dessa musiker och vänner under samma
tak på en och samma gång. väldigt sällan man gör det. kan inte säga mer än att
kvällen var som sagt riktigt lyckad!

Lördag idag och det betyder att man är lite små seg, la sig som sagt 6 i morse.
så ikväll blir det bara lugnt med chips och godis och julmust så klart med min käraste man.
Arbetsintervjuven är framflyttad tills imorgon Tur det, hade aldrig orkat med det idag.

Sedan måste jag Grattulera min Kära Mor som fyller 45år idag (: tyvärr kan jag inte
delta födelseagsfirandet, men var ju faktiskt hemma en hel vecka nu precis (:
så fick umgås med min kära mor då ist.

Ne nu ska jag avrunda här och sedan titta på Flickan som lekte med elden.
ha en mysig lördag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0