vet aldrig vad jag ska skriva här

Hej!
ja vad ska man säga, Det är Tisdag och kl är snart 16.00.
Klockan 18.00 beger jag mig till en kund för att klippa och färga.
hemma till 21.00 igen hoppas jag eftersom Desp börjar då (:
Mitt Favvo pogram! helt klart!
Onsdag därefter och det betyder att jag inte alls vet vad jag ska göra,
Min Äldre bror fyller 23 år så gratta honom blir det till att göra iaf (:
åren går fort verkligen, inte länge sedan man var 13 :O
och Tors kommer en annan kund hem till mig för lite klippning.
Och sedan kommer vi då till Fredagen då jag far till min kära
hemstad Stockholm. 17.10 kommer jag in till City termenalen.
Efter det ska jag faktiskt träffa Natacha, ja tro det eller ej :P haha
Men det blir kul, få chansen att bilda en egen uppfattining om henne,
Utgång på Paradice tror jag hon sa att det blir (:
Lördagen ska jag förmodligen träffa min kära bästa vän Mikaela (:
Blir alltid lika glad utav att träffa denna skönhet. Vad vi hittar på vet jag inte.
Spelar egentligen ingen roll (: Besök hemma hos min familj kanske det blir.
Dom har ju som sagt byggt ett hus, riktigt fint är det! så där kommer jag
befinna mig dessa dagar (:
inte bestämt mig riktigt än om när jag ska åka hem. måste till banken kl 10 på tis.
men kanske flyttar man den tiden?
känner att det skulle vara skönt att vara hemma ett tag, träffa hästen min
och så. ja sådant som man inte gör varje dag nu mera (:
rensa tankarna helt enkelt.

Helgen var det massa folk här hemma hos mig, sedan var de utgång på Goya.
Hade faktiskt det kul för första gången där.
otroligt mycket folk var det, och alla möjliga olika stilar.
Förr har detta ställe varit som "Stureplan" och det gillade jag inte!
Söndagen tillbringade jag i sovrummet exakt hela dagen. sköönt må ja säga.
Måndag ja, ungefär samma som söndag fast ute i vardagsrummet :P
Nä känner mig faktiskt ganska så less just nu, så jag längtar faktiskt
till Fredag.
Ha en mysig Tisdag kram kram Alexandra

Kommentarer
Postat av: Elin

Jobbar du inte längre Alex? :/

2009-11-25 @ 17:30:43
URL: http://gustafssons.blogg.se/
Postat av: alexandra

nä jag gör ju inte de. sa upp mig där jag jobbade, och nu söker jag nytt. hur går det för dig? (:

2009-11-25 @ 18:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0