Stockholms Helgen

Helgen i Stockholm var hur bra som hellst. det lilla minuset var då att jag fick ytterst lite sömn ^^
Men det var de lätt värt det!
Fredagen bestod utav att jag hälsade på min gamla salong Hair Gallery. det var så himla kul att träffa alla igen. Alla var verkligen där och tog emot mig som att jag verkligen var efterlängtad, träffade även 2 gamla stamm kunder, riktigt roligt de också! :D tack tjejer för en mysig återförening Puss på er!
Efter några timmar då jag lyckades ta mig därifrån (jag ville inte gå :D ) så åkte jag hem till familjen min och hade mys kväll och kikade på idol. alltid lika mysigt att träffa familjen. efter 1 och en halv timmes sömn klev jag upp kl 9 på lördagen och åt en mysig frukost med Mamma och micke.
Runt 13 tiden var jag inne i stan med Mikaela, min diamant (: vi vandrade runt i Gamla stan, in på massa mysiga små butiker. gick även in på en tatuerings studio. vi ska nämnigen tatuera in en vänskaps tatuering (: så vi spanade lite inför de ;)
Hittade även en liten butik jag letat efter, där blev det inhandlat 2 nya t-shirtar :D mkt nöjd! 
Efter en lång mysig promenad i stan gick vi tillbaka mot centralstationen, där vi stannade på en sushi resturang. så sushi till middag blev det. riktigt gott älskar sushi! >.<
Tunnelbanan till stadion för att bege oss hem till Angelicas lägenhet (mikaelas syster) vi fick nämnigen låna den lör-sön så vi skulle kunna ta oss hem snabbt och enkelt efter en utgång senare på kvällen.
riktigt mysigt, kul på alla sett å vis att få umgås ordentligt. vi hade så mysigt och trevligt där hemma så vi inte ens hann med att gå ut! :O ja herregud. jag skyller på vårat hänga gubben spel! >.< haha. för varje fel gissning fick man ta en klunk ur sitt glas, och eftersom orden vi tog var så avanserade så blev det ganska så många! :P  klockan slog 12 och vi skulle dra på oss klackarna och bege oss till något uteställe, väl framme så var kl helt plöttsligt 01.30, dvs att kvällen redan var för mkt för att ta sig in på något utav dom ställerna vi ville in på. hann med att träffa på Andreas Furu också. haha shit säger ja. helt plöttsligt stod han vid gärdes t-bana med en bil han lånat utav en kompis, och 10 min senare är vi i sundbyberg. ja fråga mig inte, en lååång resa hem blev det iaf >.< gjorde faktiskt inte så mkt att vi inte tog oss ut, även fast det var planen  :P så måste jag säga att jag hade det riktigt trevligt hemma (:
Söndagen vaknade man upp med en snörrig skalle, en ångest över astt man skulle sätta sig på ett tåg några timmar senare. Men innan dess skulle saker ske. Möta upp en tjej från blocket som jag faktiskt köpte sing star av (: så nu har jag det här hemma också >.< kul de! iaf som förfestunderhållning xP
Hemma vid kl 19.00 riktigt skönt var det måste jag säga, fick sova ut riktigt ordentligt den natten (:
det var lite kortfattat utav min helg i Stockholm. Mkt lyckad helg blev det! Tack alla <3

Bjussar på lite fyllebilder som jag och mickaela tog hemma när vi spela :D haha
           Love You Mickis ^^

Kommentarer
Postat av: Mickis

Love you toooooo :D

2009-10-18 @ 22:12:37
Postat av: Maddiie

Haha fyllebilder is the shit :D vilka snyggingar

2009-10-29 @ 19:55:55
URL: http://maddiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0