Första Dagen på Veckan

Sitter nu med Min älskling i våran svarta Soffa, Med en varm kopp te i handen och väntar in Filmen som snart ska starta på Min svarta Platta 42 tums Tv.
Kan det bli ett bättre avslut på denna kväll? tror nog inte de ! >.<
Imorgon Klockan 11.00 ska Johanna sätta i mitt lösahår, ser fram emot (: Älskar att ändra håret, måste man göra för att framstå som en kreativ Frisör! villket jag Ser mig själv att vara (:
240 slingor ska dit i mitt lilla huvud så tjockt kommer de bli. :D
Kommer bilder när de väl at isatt. Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och mysa med min Love.
Ha en fortsatt Mysig kväll!
Puss o Kram Från en Alexandra


Kommentarer
Postat av: <3

2009-09-22 @ 15:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0