Onsdag

Efterlyst på Tv nu, talas en massa om rånet som skedde i morse vid 5 tiden.
ja vissa människor..
Lång dag på jobbet idag, alltid trevligt faktiskt, få träffa lite olika människor. trött i fötterna när man kom  hem bara, men lätt värt de (:
Onsdag idag dvs tors om några timmar, dvs snart fredag!
På fredag ska jag färga Linn och klippa hennes Man Hannes (: därefter på kvällen ska vi ut på WasteLand med dessa filurer, ska bli mkt roligt!
Lördag söndag, inget planerat, får väl se vad som erbjuds.
Idag var även Håkan här, killen som skulle fixa lampan i badrummet, som fungerade en gång och sedan var det mörkt igen, så det blir till att ringa håkan imorgon igen.
Måste vara något fel på elen här hemma, lampor som exploderar så de flyger glasbitar, det är inte normalt! så elektriker ska skickas hit och i värsta fall måste väggarna rivas och lägga om alla sladda, vilket betyder att man inte kommer att få bo i sin lägenhet på 2 månader. Mkt jobbigt! får hålla tummarna om att det är ett lättare fel som går att lösa utan att förstöra väggarena.
Hmm undra om det blir till att ladda ner en film och kika på eller spela monopool.
tror nog film faktiskt, känner mig lite små trött sådär >-<
så jag avrundar detta och säger Godnatt!
 
         bilder på Linns Frissa som ska Färgas och donas

Kommentarer
Postat av: Migge

Fucking rip-off .. Näh jag hatar frillan tyckte jag nån sa lr? konstig du!

2009-09-24 @ 20:20:45
Postat av: Anonym

okej?

2009-09-24 @ 20:51:41
Postat av: alexandra

orka!! aldrig sagt att jag inte tycker om frisyren, du har långt ifrån denna. här är de undercut på båda sidorna mer mohikan frisyr så håll dina komentarer för dig själv tack!!

2009-09-24 @ 23:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0