Stort hål

Lång dag på jobbet idag igen! fick springa hem då klockan slog 20.00
nörd som man är vill man ju inte missa Idol! >.< haha!!
har man börjat kolla så går de fan inte att sluta :D
Men måste erkänna att det faktiskt är lite Elins fel ! =)
Marcus är och repar och jag har precis ätit mig lite Lax potatis
och gräddfil med rölök. riktigt gott var det faktiskt.

Måste erkänna att jag nu mera har känt av ett stort tomhål i mitt hjärta.
Har antagligen varit så arg och besviken så jag inte känt av de så mkt.
Drömmer helatiden om denna person nu mera, mardrömmar, mardrömmar som
tyvärr är verklighet.
Vi sa till varandra att hur det än blir så ska ingen få förstöra våran relation,
och se hur den är idag. Hemskt!
KAn allvarligt börja gråta när jag tänker på det, för denna människa var
en stor del utav mitt liv, någon som verkligen satt en rispa på mitt hjärta.
Enligt mig så lämnar man aldrig något sådant. men ... ja, jag vet faktiskt inte
ens va jag ska säga där. Älskar denna person något otroligt, och kommer
aldrig någonsinn att sluta bry mig om Henne..
Jag önskar Henne all lycka och gråter inombords att jag inte kan säga det
ansikte mot ansikte. helt ärligt så känns det faktiskt som att man aldrig
betytt något, eftersom jag kunde sopas bort så lätt.. ja de är en stor förtvivlan
i mitt hjärta, men jag har insett att detta kommer jag få leva med. Och det är
bara att svälja tyvärr.
Saknar Henne och jag saknar Hennes Familj.
 -varje dag finns ni i mina tankar..


Ja jag ska nog avrunda detta och längta efter min pojkvän ist så jag kan ge
honom en stor kram när han kommer hem, något jag behöver.
Godnatt, Fredag imorgon // Alexandra

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fan bland dom snyggaste brudar ja sett !

2009-09-24 @ 23:53:09
Postat av: alexandra

tackar tackar vem du nu är (:

2009-09-29 @ 14:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0