Höstmys

Hej ! (:
Idag var det verkligen ett riktigt höst väder ute, sådant dära mysigt höstväder.
Solen sken på en klarblå himel och luften kändes frisk och kylig, sådära så man
fick klä på mig mer kläder. mm så mysigt!

Var och sökte ett nytt jobb idag också, hoppas ja får det (: fräsch salong och trevlig
personal så håll tummarna för mig! >.<

var ett tag sedan sist jag skrev (som vanligt) :P
Vill börja med att säga att jag verkligen verkligen Älskar min Pojkvän/Sambo
Marcus jätte jätte mycket! <3 Puss på dig Älskling.

Sedan så har jag faktisk fyllt hela 21 å (31 Aug) första gången på länge då jag faktisk
träffade min pappa på min självaste födelsedag. han tog sig tiden att åka från
Sthlm hit till Gävle bara för att komma och säga grattis, Äta tårta och sedan efter 1 timme eller 2
åka hem till sthlm igen. riktigt glad blev jag (:
Sedan kom Mammsen min och hennes sambo Micke hit på fredagen därpå.
Riktigt kul att få bjuda hem dom till mig för första gången. vi var ut och åt middag
och sedan körde vi billjad på interpool. riktigt kul!
Lördagen därpå så träffades även mina svärföräldrar Annelie och Jan-åke min Mamma
och micke. riktigt revligt! kul att dom fått sett densida där också (:
inte så lätt att träffas allihoppa när min familj bor i sthlm och Marcus i söderhamn.
så detta blev ett perfekt tillfälle.
Bra födelsedagsfirande med andra ord (:

I november ska jag äntligen äntligen få se en utav mina stora idoler, som jag beundrar
så otroligt mkt.  Marilyn Manson!
Har alltid haft oturen att missa hoonom när han varit här på turne.
men nu så!Fick billjetter till Manson på globen av älskling (: mkt glaaaad blev jag!!
så de ser jag hemskt mkt fram emot.

Snart helg igen, får väl se vad som dyker upp. öppnat massa nya uteställen här i gävle
så kanske blir nått utav dom eller en mysig Bio med älskling! (:

På måndag tror jag nog att jag ska fäga tillbaka mitt hår svart igen.
Älskar verkligen detta knallröda jag harnu, meeeen så jobbigt att hålla efter.
så planen är väl att färga svart och i med löshår (: men får se när de blir>.<
får kanske bli rött ett tag till ;)

Fick en inpuls igår att jag måste ta tagi min tatuering, så jag kontaktade Anna (:
en tatuerare här i stan som är gemensam vän till många av mina.
så vi ska väl styr upp en mindre först å sedan smäller de fan till påarm och rygg!! >.<
barapengarna som måste sparas in där sen då (:

Näe nu ska jag gå och Gosa med min Vackra katt Veritas ett tag och vänta in Idol
och min Man! Han ä och repar med grabbara sina. så Ha en riktigt Mysig höstkväll folket! (:
KramKram //Alexandra

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0