2010

2010....

nytt år nya tag. Jul och nyår har som sagt passerat förbi, tiden går så otroligt fort. hinner knappt tänka. Julen spenderade jag nere i Stockholm hemma hos min käraste familj. riktigt mysigt, oturen som jag har så blev jag tyvärr riktigt sjuk vid jul detta år igen! :O
Nyåret firade jag i Sthlm också, nyårmidag med familj och släkt och sedan vänner och fyverkerier inne i stockholms stad.

Har även hunnit öppna salong "Hårstudio 33" riktigt roligt faktiskt. har haft öppet nu i 2 veckor och över min förväntan går det riktigt bra. så himmla roligt att träffa massa olika personligheter, älskar mitt jobb!

Hund ska jag skaffa mig också (: en liten Alaska som kommer i slutet av Feb början av Mars. längtar så mycket.

nä ush känner att jag inte alls var på humör att skriva blogg idag. blir nog sängen ist så man orkar med sista arbetsdagen innan helg :D.

Nattinatti folket. [:

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så ska det låta! Hann inte ringa dig förut, men ringer så fort jag kan och har tid.

:)

2010-03-11 @ 15:18:18
URL: http://crossa.blogg.se/
Postat av: sanna

ååh vackraste alexandra! =) saknar deej!! fy fan va fräsht det var med helsvart hår! =) saknar mitt långaaa =) hoppas allt är toppen med dej pusss!

2010-03-24 @ 22:39:22
URL: http://sanini.blogg.se/
Postat av: jarran

du ser ju nästan ut som min käraste.

2010-08-01 @ 03:30:00
Postat av: Tilda

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 23:28:24
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0